کد خبر: 236529
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
ماشین ایرانی

کارشناسان ایمنی ایران خودرو، روی ایمنی و تجهیزات فنی تک تک تولیدات این مجموعه حساس هستند، اما برخی خودروها با امکانات ایمنی بیشتری تولید و عرضه می‌شوند و به قول مالکان این خودروها: "امتحان پس داده‌اند"

شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، کرمان موتور و سایر شرکت‌های خودروساز تنها راهی است که در وضعیت فعلی کشور ما می‌توان برای ماشین‌دار شدن از آن استفاده کرد.

آیا خرید اقساطی خودرو منطقی است؟

بازار خودرو تحت تاثیر عوامل متعددی دچار نوسان می‌شود، از بالاتر رفتن تعرفه‌های گمرکی گرفته تا وضع تحریم‌های جدید. حتی مناسبت‌هایی مانند فرا رسیدن سال نو شمسی و یا قرار گرفتن در آستانه انتخابات هم بازار را دستخوش تغییرات ریز و درشت می‌کند.

از طرفی هزینه‌های زندگی در ایران بسیار بالاست و حقوق و دستمزدها پایین. در چنین شرایطی تصمیم‌های مالی بزرگ اگر به صورت نقدی انجام شوند با ضریب خطر بیشتری همراه خواهند بود؛ چراکه همه پس‌انداز به صورت یکباره از دست خواهد رفت و برای مخارج ضروری و ناگهانی، سرمایه‌ای وجود ندارد.

از این رو اقتصاددانان توصیه می‌کنند حتی اگر سرمایه کافی برای خرید نقدی دارید هم به سراغ خرید اقساطی خودرو بروید تا مابقی پس‌انداز خود را در جایی دیگر سرمایه‌گذاری کنید.

همه این شرایط سبب شده تا امنیت و استحکام بدنه برای مشتری ایرانی بسیار حائز اهمیت باشد. زیرا خودرو کالایی استهلاک پذیر است و باید تا جایی که می‌توان بر عمر مفید آن و سلامت سرنشینان افزود. ما در ادامه این مطلب قصد داریم ایمن‌ترین خودروهای ایرانی که در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو توسط موسسات خصوصی عرضه می‌شوند را با هم مرور کنیم.

چرا ایمنی و استحکام بدنه خودرو مهم است؟

بسیاری از افرادی که در طرح‌های فروش اقساطی خودرو شرکت می‌کنند، زندگی معمولی و متوسطی دارند. بنابراین واقعا در توان مالی‌شان نیست که هرساله خودرو تعویض کنند و به سراغ مدل‌های بالاتر و خودروهاب لوکس‌تر بروند.

ازاین‌رو خودرویی که خریداری می کنند، هم خودروی شخصی محسوب می‌شود و هم خودرو خانوادگی. در نتیجه اهمیت ایمنی بسیار بالا می‌رود، زیرا جان سر نشینان به سلامت خودرو و تجهیزات ایمنی آن گره خورده است. از طرفی یک خودرو با بدنه مستحکم را در بزنگاه‌های جاده‌ای راحت‌تر می‌توان کنترل کرد و در صورت تصادف، آسیب کمتری می‌بیند.

وقتی حرف از خودروهای ایمن به‌ میان می‌آید، ناخودآگاه به یاد محصولات با کیفیت ایران خودرو می‌افتیم. خودروسازی که تولیداتش از تجهیزات و سیستم ایمنی مطلوبی برخوردارند.

استقبال مردم از طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو به خوبی بیانگر این واقعیت است که مردم از توان فنی و ایمنی تولیدات این شرکت، رضایت کامل دارند.

کدام تولیدات ایران خودرو ایمن‌ترند؟

بهترین ماشین ایرانی از نظر ایمنی و استحکام بدنه

کارشناسان ایمنی ایران خودرو، روی ایمنی و تجهیزات فنی تک تک تولیدات این مجموعه حساس هستند، اما برخی خودروها با امکانات ایمنی بیشتری تولید و عرضه می‌شوند و به قول مالکان این خودروها: "امتحان پس داده‌اند" در ادامه برخی از این ماشین‌های ایمن را در محدوده‌های قیمتی متفاوت با هم مرور می‌کنیم:

  • پژو ۲۰۶

بهترین ماشین ایرانی از نظر ایمنی و استحکام بدنه

بله! درست شنیدید؛ پژو ۲۰۶! این هاچبک زیبای خوش دستی که اصالتا فرانسوی است و سال‌هاست در جاده‌های ایران خوش می‌درخشد، علی رغم جثه جمع و جورش، از ایمنی بسیار مناسبی برخوردار است.

با خرید تیپ‌های متنوع پژو ۲۰۶ از مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات خودرو در قالب طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، صاحب خودرویی می‌شوید که در تصادفات شدید جاده‌ای کاپوت آن ممکن است جمع شود اما هیچ آسیبی به کابین و سرنشینان وارد نخواهد شد.

درب صندوق عقب این هاچبک دورگه ایرانی_فرانسوی نیز از استحکام قابل قبولی برخوردار است و اگر خودرویی با شدت از پشت به آن برخورد کند، ۲۰۶ کم‌ترین صدمه را خواهد دید.

به طور کلی می‌توان گفت طراحی تخم مرغی هوشمندانه این خودرو جذاب آن را در برابر حوادث ایمن کرده است. ناگفته نماند که ۲۰۶ موفق به دریافت ۴ ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ شده است.

  • دنا پلاس توربو

با شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو مجموعه‌های معتبر برای خرید دنا پلاس توربو، صاحب خودرویی می‌شوید که نسبت به دیگر سدان‌های تولید داخل در محدوده قیمتی خود، شرایط ایمنی بسیار مطلوبی دارد.

دنا پلاس توربو با ۴ ایربگ برای راننده و سرنشینان ایمنی مناسبی در هنگام حوادث ایجاد می‌کند و ترمز جلو دیسکی از نوع خنک شونده، قدرت مانور خودرو در سرعت بالا را بیشتر می‌کند.

این خودرو هم‌چنین دارای قابلیت قطع سوخت خودکار در هنگام تصادفات است.

  • پژو ۲۰۰۸

بهترین ماشین ایرانی از نظر ایمنی و استحکام بدنه

پژو ۲۰۰۸ را باید به جرات ایمن‌ترین خودروی تولید داخل برشمرد. به طور کلی محصولات شرکت پژو فرانسه با ذائقه مشتری ایرانی سازگاری عجیبی دارد و استقبال از طرح‌های فروش اقساطی ایران‌ خودرو برای خرید انواع پژوها مانند ۲۰۶، ۲۰۷ و پژو پارس سندی بر این ادعاست.

اما پژو ۲۰۰۸ همه جوره خیالتان را از بابت ایمنی راحت می‌کند؛ چراکه دارنده ۵ ستاره ایمنی از موسسهNCAP Euro_ قطعا از تجهیزات ایمنی استانداردی برخوردار است و در تست تصادف موفق عمل کرده است.

از سیستم‌های ایمنی این خودرو می‌توان به محدود کننده سرعت، ترمز ABS و EBD، سیستم کمک به حرکت در سربالایی، قفل کودک و هشدار دهنده فشار باد تایرها اشاره کرد.

پژو ۲۰۰۸ شش ایربگ دارد که شامل کیسه‌ هوای راننده، سرنشین و کیسه‌های جانبی و پرده‌ای است.

با شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو موسسات معتبر می‌توانید پژو ۲۰۰۸ را به عنوان ایمن‌ترین خودرو داخلی خریداری نمایید، خودرویی که جنس بدنه آن نیز از آلیاژی بسیار مستحکم است که با ظاهر عضلانی و قدرتمندش هماهنگی دارد.

خرید اقساطی بهترین ماشین ایرانی از نظر امنیت و محکم بودن بدنه از سایا خودرو

سایا خودرو که نامی مطمئن و آشنا برای فروش اقساطی انواع خودروهای ایرانی و خارجی است، شرایطی را فراهم آورده است تا بتوانید ایمن‌ترین خودروها را به صورت شرایطی و قسطی خریداری کنید.

سایا خودرو در طرح فروش اقساطی ایران خودرو امکانات ویژه‌ای برای مشتریان خود مهیا کرده است، از جمله اینکه خرید اقساطی خودرو در این مجموعه با تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار همراه خواهد بود.

به‌علاوه برای معامله با این‌ مجموعه نیازی به پیش‌پرداخت‌های سنگین، ارائه چک و معرفی ضامن هم ندارید و با هر میزان پس‌انداز و هر توان مالی قادر خواهید بود در طرح‌های فروش اقساطی خودروهای ایمن شرکت کنید.

سخن پایانی

در این مطلب به علت اهمیت در نظر گرفتن توان ایمنی خودروها پرداختیم و از آنجایی که ایران خودرو تولیدکننده ایمن‌ترین خودروهای وطنی است، به معرفی سه مورد از خودروها با تجهیزات ایمنی مناسب و بدنه مستحکم پرداختیم.

مجموعه سایا خودرو با ارایه مناسب‌ترین طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، شرایطی را فراهم کرده است که بتوانید با هر توان مالی اقدام به خرید خودرو قسطی نمایید. برای اطلاع از جزییات طرح‌های سایا خودرو با مراکز فروش این مجموعه تماس بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =