گرم کردن چرخ‌ها

درواقع Hot Wheels Unleashed لذت نوستالژیک و هیجان کودکانه‌مان در جمع‌آوری ماشین‌های اسباب بازی را کاملا درک می‌کند. کل بازی به‌گونه‌ای طراحی شده است که برای شما به‌تدریج مجموعه‌ای از 60 مدل یا بیش‌تر را از طریق «جعبه‌های کور» ایجاد می‌کند و به‌شما یک ماشین اسرارآمیز یا پیشنهاداتی در محدوده‌زمان مشخص می‌دهد.

به گزارش دنیای خودرو ،متاسفانه در عصری زندگی می‌کنیم که کودکان از سرگرم شدن با اسباب‌بازی‌های دایکستی (ساخته‌شده به‌وسیله ریخته‌گری فلز و پلاستیک) تا حدی محروم هستند. اما شاید کمتر کسی از نسل‌های گذشته باشد که به‌یاد نداشته باشد عاشقان خودرو درگذشته و آن زمان که کودک بودند با مدل‌های بندانگشتی خودرو به‌رقابت با هم‌محله‌ای‌های خود می‌رفتند. حال اما نسخه آنلیشد (Unleashed) به‌معنی «رهاشده» از سری محبوب هات‌ویلز (Hot Wheels) به‌عنوان فرانچایزی با قدمت ۵۰ ساله حاضر شده پس از درگذشت طراح اصلی این برند «ریو آسادا» نمونه‌های دیجیتالی از مدل‌هایش را وارد کنسول‌های بازی نسل نه می کند. به‌این ترتیب شاهد عرضه هات‌ویلز آنلیشد روی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، پی‌سی و نیننتندو سوئیچ هستیم. نوعی بازی که ممکن است پاسخگوی نوستالژی‌های دوران کودکی ما باشد. این بازی که با خیال راحت در کنسول بازی ما نگهداری می‌شود، به‌دور از قضاوت همتایان معقول‌تر و به‌طور خاص به‌عنوان جشنی برای یادآوری ماشین‌های قالب‌گیری‌شده عرضه شده است. این بازی به‌جای تصور گاراژ خارق‌العاده وسایل نقلیه Hot Wheels به‌عنوان وسایل سواری در ابعاد واقعی، از تمام قدرت گرافیکی جدیدترین نسل کنسول‌ها برای بازسازی واقع‌گرایانه ماشین‌های اسباب‌بازی دوران کودکی ما استفاده می‌کند. همه‌چیز از ضخامت رنگ «از طریق پوسته فلزی درشت» گرفته تا جلای پلاستیکی چرخ‌ها کاملا بی‌نقص است. درنوع خود، این مسابقه شاد و دوستدار خانواده یکی از زیباترین بازی‌هایی است که تا به‌حال دیده‌ایم. مانند این است که به‌طور تصادفی عاشق اجراهای عموقناد شوید!
درواقع Hot Wheels Unleashed لذت نوستالژیک و هیجان کودکانه‌مان در جمع‌آوری ماشین‌های اسباب بازی را کاملا درک می‌کند. کل بازی به‌گونه‌ای طراحی شده است که برای شما به‌تدریج مجموعه‌ای از 60 مدل یا بیش‌تر را از طریق «جعبه‌های کور» ایجاد می‌کند و به‌شما یک ماشین اسرارآمیز یا پیشنهاداتی در محدوده‌زمان مشخص می‌دهد. درحالی که بازی ظاهرا برای کودکان طراحی شده، Hot Wheels Unleashed می‌داند که مخاطبان واقعی آن بزرگسالانی هستند که قاطعانه از بزرگ شـــدن خودداری می‌کنند؛ به‌همین دلیل می‌توانید با قفل کیت‌های اختصاصی از نایت رایدر، وانت لاک‌پشــــت‌های نینجا و ماشین زمان DeLorean استفاده کنید.
از سوی دیگر یک ویرایشگر مسیر مسابقه با ویژگی‌های کامل به‌شما این امکان را می‌دهد تا از قطعات پلاستیکی برای ایجاد مسیر آزمایشی برای داغ کردن چرخ‌های خود استفاده کنید. برای این کار امکان استفاده از حلقه‌ها، پیچ‌های متنوع و اگر دوست داشتید یک خط پایان که از اتومبیل‌های اسباب‌بازی شما تشکیل شده دراختیارتان قرار می‌گیرد. اگر در اخبار هفته آینده بخوانید که شخصی کنار یک آسمان‌خراش توسط یک آئودی R8 Spyder کوچک در سرعت پایانی کشته شده است، می‌توانید این بازی را مقصر بدانید. اگر بازی خوب اجرا نشود، این قصیده برای سرگرمی دوران کودکی هیچ ارزشی نخواهد داشت؛ اما درحالی که ترکیبی از پیست پلاستیکی بی‌نظیر و هندلینگ عجیب و غریب، منحصر به‌فرد به‌نظر می‌رسد، اما منجر به‌مسابقات سرگرم‌کننده برای همه نمی‌شود. تنها چیزی که گاهی تحریک‌کننده است، تجربه شبیه‌سازی‌شده از زندگی ماشینی شما در حال پرش از پیست و اسکیت ‌زدن زیر مبل است!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =