میشلن

میشلن؛ شریک رسمی Farming Simulator 22 شد. این شراکت به همه اجازه می‌دهد از مزایای عملکرد محیطی و بهره‌وری طیف تایرهای کشاورزی میشلن استفاده کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،میشلن؛ شریک رسمی Farming Simulator 22 شد. این شراکت به همه اجازه می‌دهد از مزایای عملکرد محیطی و بهره‌وری طیف تایرهای کشاورزی میشلن استفاده کنند. البته این نسخه جدید از سری بازی‌های ویدیویی با فروش چندمیلیونی در اواخر این ماه عرضه می‌شود. میشلن به‌عنوان پیشرو در فناوری بازار تایرهای کشاورزی، طیف کاملی از محصولات را برای حمایت از کشاورزان در تمام سال (صرف‌نظر از نوع وسیله نقلیه یا کاربرد) در اختیار دارد و حالا این پیشنهاد در دنیای دیجیتال نیز در دسترس خواهد بود. این نسخه جدید Farming Simulator 22 علاوه‌بر دسترسی بازیکنان به طیف وسیعی از لاستیک‌های کشاورزی خلاقانه میشلن، ویژگی‌های جدید و پیشرفت‌های فنی چشمگیری را ارائه می‌دهد. Farming Simulator که توسط استودیو GIANTS Software توسعه یافته است و منتشر می‌شود؛ در سال 2008 معرفی شد. از آن زمان تاکنون بیش از 25 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته و این هشتمین نسخه تکامل‌یافته از بازی شبیه‌سازی کشاورزی محبوب در دنیاست. باستین نوریسون، مدیر روابط‌عمومی بخش تایرهای کشاورزی میشلن در مورد این مشارکت گفت: «از سال 1935 میشلن به کشاورزان کمک می‌کند وسایل‌نقلیه خود را به تایرهایی مجهز کنند که به‌طور مداوم از نظر اندازه و فناوری تکامل یافته‌اند. میشلن همیشه متعهد است به کشاورزان درمورد انتخاب بهینه لاستیک و فعالیت‌هایشان مشاوره دهد تا از بهترین عملکرد ممکن اطمینان حاصل کنند. به‌عنوان یک روند تکاملی، ما خوشحالیم با ارائه راه‌حل‌های کامل تایری خود به میلیون‌ها بازیکن Farming Simulator این مسیر را ادامه می‌دهیم. از تراکتورها و سمپاش‌ها گرفته تا تجهیزات برداشت و تریلر؛ همه مدل‌ها، اندازه‌ها و فناوری‌های موجود در زندگی واقعی ما اکنون در دنیای مجازی در دسترس خواهند بود.»

تایرساز هندی هم حضور خود را در شبیه‌ساز کشاورزی تایید کرد
یکی از نکات برجسته نسخه جدید؛ حضور برند تایرسازی BKT خواهد بود. از محصولات این معروف‌ترین لاستیک‌ساز هندی برای تجهیز تراکتورهای مجازی و ماشین‌آلات کشاورزی بزرگ‌ترین سازندگان جهان (که در این بازی نیز استفاده می‌شود) به‌کار گرفته می‌شوند. محصولاتی که در این نسخه ارائه می‌شوند شامل اگریمکس سری V-FLECTO، اگریمکس سری FORCE، اگریمکس سری TERIS، مولتیمکس نسخه MP 522 و سرانجام رایدمکس نسخه FL 693 M هستند. همچنین این تایرساز به دنبال راه‌اندازی تجربه مجازی BKT در رویداد EIMA 2021 است که فضای مجازی جدید BKT با رابط بازی را ارائه می‌کند. در این محیط کاربران می‌توانند با هم تعامل داشته باشند و آخرین اخبار این شرکت را به صورت سه بعدی دریافت کنند. البته این تمام داستان نیست. چالش BKT Farming Simulator که در 29 نوامبر آغاز می‌شود، شامل کشف هفت استعداد در شبیه‌ساز کشاورزی خواهد بود. طی برخی آزمون‌های مهارتی، شرکت‌کنندگان باید یک مزرعه را آماده کنند، آن را بکارند، برداشت کنند و محصولات را در کمترین زمان ممکن بفروشند و در آخر عنوان بهترین کشاورز مجازی را کسب کنند. هدف این ابتکار تقویت برند BKT و معرفی آن به نسل‌ جدید است. Farming Simulator 22 در 22نوامبر برای کامپیوترهای شخصی ویندوزی، مک‌اینتاش، سونی پلی‌استیشن۵ و ایکس‌باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =