کد خبر: 238529
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
چانگان CS75

حجم تغییرات درچانگان CS75 Plus آن‌قدر زیاد بود که همه تصور می‌کردند چانگان با معرفی تیپ پلاس از تیپ استاندارد CS75 دست می‌کشد و تولیدش را متوقف می‌کند؛ اما چانگان جلو تولید هیچکدام از محصولاتش را نگرفت.

به گزارش «اخبار خودرو»، سال 2019 چانگان برای نخستین‌بار تیپ «پلاس» را برای خانواده CS75 معرفی کرد. حجم تغییرات درچانگان CS75 Plus آن‌قدر زیاد بود که همه تصور می‌کردند چانگان با معرفی تیپ پلاس از تیپ استاندارد CS75 دست می‌کشد و تولیدش را متوقف می‌کند؛ اما چانگان جلو تولید هیچکدام از محصولاتش را نگرفت. اما از آنجا که در زمین بازی چینی‌ها، همیشه باید منتظر غافلگیری باشیم، چانگان بعد از گذشت سه‌سال، نخستین فیس‌لیفت از CS75 Plus را با مدل 2022 معرفی کرده است.

چانگان CS75 پلاس 2022 با چهره جدید معرفی شد

دراین فیس‌لیفت، چراغ‌ها، سپرها و جلوپنجره دستخوش تغییر شده‌اند. اما در هر کدام، نوع موتور استفاده‌شده نیز فرق دارد. نسخه قدرتمندتر از چانگان CS75 پلاس 2022 به‌موتور توربوشارژ دو لیتری با قدرت تقریبی 233 اسب‌بخار به‌همراه گیربکس هشت‌دنده اتوماتیک مجهز است و با رینگ 19 اینچی عرضه می‌شود. حال آن‌که نسخه پایه با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و قدرت تقریبی 178 اسب‌بخار و گیربکس شش‌دنده اتوماتیک، دارای جلوپنجره ماتریسی، اگزوزهای ذوزنقه‌ای‌شکل و رینگ‌های 18 اینچی است.

چانگان CS75 پلاس 2022 با چهره جدید معرفی شد

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبر محمدپور IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    2 0
    لطفا دست دلالان از خدا بی خبر از ماشین قطع کنید خواهشا مثل کشورهای دیگر ماشین از درب کارخانه بفروش برسانید این دلالان چه در ماشین و چه در مسکن پدر ایران و ایرانی دراوردند لعنت بر هر چی دلال مفت خور هست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =