مذاکرات اولیه با سرمایه گذار چینی در خصوص سرمایه گذاری مشترک به منظور احداث کارخانه تایر در استان البرز

با دستور ویژه دکتر محمد انصاری، مدیرکل صمت استان البرز مذاکرات اولیه با سرمایه گذار چینی در خصوص سرمایه گذاری مشترک به منظور احداث کارخانه تایر در استان البرز انجام شد.

در همین راستا، نمایندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با حضور در نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو تهران مذاکرات مقدماتی جهت انجام این مهم را انجام دادند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: «این استان در تدارک راه‌اندازی کارخانه تایر برای تامین نیازهای کشور است.

محمد انصاری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: «در این زمینه مذاکرات اولیه با سرمایه‌گذار چینی برای راه‌اندازی کارخانه تولید انواع تایر در استان البرز انجام شده است.»

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان کرد: «این مذاکرات با حضور نمایندگان اداره کل صمت استان و سرمایه گذار چینی در نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو تهران انجام شد.»

وی تاکید کرد: «راه‌اندازی این کارخانه نقش موثری در رونق اقتصادی، اشتغال‌زایی و تامین نیازهای داخلی کشور دارد.»

انصاری افزود: «اکنون کشور به لحاظ تامین لاستیک خودرو به ویژه لاسیتک‌های شماره ۱۳ و ۱۴ با کمبود مواجه است.» مدیر ل صمت البرز گفت: «تلاش‌ها بر این است تا با اخذ موافقت نهایی سرمایه‌گذار خارجی، کارخانه تولیدکننده انواع لاستیک با فناوی بالا در البرز راه‌اندازی شود.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =