رونمایی از اکستریم «TXL» و «LX»

به‌خاطر داریم در زمان رونمایی از برند «اکسید» که تولیدکننده محصولات برند «اکستریم» در ایران به‌شمار می‌رود، سه محصول VX، TXL و LX نیز معرفی شدند. درعین حال رضایت مشتریان از اکستریم VX چشمگیر بوده و حالا نوبت آن رسیده تا از دو محصول دیگر اکستریم نیز با هدف جلب رضایت هرچه بیشتر مخاطبان و مشتریان رونمایی شود.

برای این رونمایی تدارکات و آمادگی مسئولان مربوطه در بهترین حالت بوده و فضای اصلی نمایشگاهی «ایران ‌مال» که برای برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ و معتبر در نظر گرفته شده است.

بالاترین جایگاه در بین گروه «مدیران ‌خودرو»

«مِن» از مدیران اجرایی این برند درباره استراتژی این خودروسازی گفت: «مسیر ترقی و پیشرفت همواره پر از چالش بوده و مانند صعود به قله‌هاست؛ کسانی که به قله‌ها می‌رسند افرادی با اراده قوی، صلاحیت بالا و بدون ترس از موانع هستند. اکستریم یک برند جدید برای بازار خودرو ایران است. این برند از گروه مدیران‌خودرو نشأت گرفته؛ اما بالاترین جایگاه را در بین برندهای این گروه دارد. از ابتدا ما پیوسته به‌دنبال پیشرفت و تلاش برای رسیدن به‌عرصه‌های بکر و کشف‌نشده بودیم؛ البته این روحیه در برند اکستریم شامل تمام کارمندان می‌شود. ما همواره در این اندیشه هستیم که ورود ما به‌بازار ایران می‌تواند چه امتیازاتی به‌همراه داشته باشد و چگونه تجربیات خود را در این بخش به‌بهترین شکل منتقل کنیم. همین‌طور این‌که چگونه می‌توانیم برندی متمایز و پرمیوم از سایر برندهای لوکس بازار خودرو باشیم که دستاوردی برای مشتریان به‌حساب ‌آید تا آن‌ها به‌عنوان مالکان اکستریم احساس غرور و افتخار کنند؟ بنابراین بر اساس درک عمیق ما از نیازهای طرفداران بازار خودروهای لوکس، اکستریم متولد شده تا درکنار رانندگی آسوده و راحت، تجربه فوق‌العاده و استثنایی را برای مخاطبانش رقم بزند. شاید بتوان گفت ریشه صنعت‌خودرو در اروپاست. اما اکستریم این قاره را با آخرین فناوری‌هایش که مرتبط با هوش چینی است، درنوردیده و محصولاتی را ارائه می‌کند که ظاهری کلاسیک دارند و مجهز به‌تکنولوژی بالا هستند. بر این اساس تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک درکنار مشتریان، همکاران و دوستانمان از تمام اقشار جامعه، فصل جدیدی را در صنعت‌خودرو رقم بزنیم.»

اکستریم «TXL» و «LX» در «ایران مال» رونمایی شدند

پیام سفیر اکستریم از خارج کشور

«رضا گلزار» سفیر برند اکستریم نیز در قالب پیامی گفت: «اول از همه باید عنوان کنم متاسفم که به‌دلیل سفر به‌خارج از کشور نتوانستم امشب در جمع شما عزیزان حضور پیدا کنم. اما بسیار هیجان‌زده هستم و مثل شما منتظرم هرچه سریع‌تر از دو محصول جدید رونمایی شود. درعین حال مدل VX توانست سر و صدای زیادی به‌پا کند و به‌جایگاه درخشانی در بازار ایران دست پیدا کرد. با توجه به‌تجربه شگفت‌انگیزی که به‌شخصه از رانندگی با این خودرو دارم، مطمئن هستم دو مدل خودرو جدید یعنی TXL و LX نیز همگان را شگفت‌زده خواهد کرد. ممنونم و امیدوارم به‌زودی از نزدیک با شما عزیزان دیدار داشته باشم.»

اکستریم «TXL» و «LX» در «ایران مال» رونمایی شدند

تجربه ۲۰ ساله برای خلق حسی منحصربه‌فرد

پس از این مقام مسئول، «مایکل» در سِمت معاونت فروش اکستریم و به‌عنوان دومین مدیر چینی روی صحنه حاضر شد و به‌جزئیات بیشتری دراین‌باره پرداخت: «مدیران‌خودرو ۲۰ سال پیش فعالیت خود را با معرفی برندهای ام‌وی‌ام و فونیکس در صنعت‌خودرو آغاز کرد و 10 ماه پیش نیز ضمن تعیین هدف بزرگ خود به‌طور رسمی اعلام کردیم قصد داریم محصولات اکستریم را در بازار ایران تولید کنیم. بنابراین این برند را با شعار «born for more» ساختیم. البته هدف ما صرفا کسب درآمد نبود؛ بلکه قصد داشتیم تجربه منحصربه‌فردی را برای مشتریانمان رقم بزنیم و آن‌ها احساس کنند از پیشرفته‌ترین تکنولوژی و بالاترین سطح ایمنی بهره می‌برند. به‌همین جهت در آن زمان محصول پرچمدار خود را معرفی کردیم. در این‌جا از دوستان خود که در حوزه رسانه فعال هستند، قدردانی می‌کنم که در طول یک سال گذشته با همکاری و کمک همه‌جانبه، ما را درمعرفی هرچه بهتر برند اکستریم یاری کردند. همچنین از ۳۳ شریک خود قدردانی می‌کنم؛ زیرا به برند اعتماد کرده و سرمایه قابل توجهی را به‌ایجاد نمایشگاه‌های مناسب خدمات پس از فروش اختصاص دادند. حال که محصول توانسته فروش بسیار خوبی را تجربه کند، از مدیران محترم و همکاران عزیز تشکر ویژه دارم؛ زیرا با تلاش‌ مستمر آن‌ها این فرصت فراهم شده تا امروز مدل‌های جدید برند اکستریم معرفی شود و دراختیار متقاضیان قرار بگیرد. همچنین به‌منظور ارائه بهترین محصولات به بازار ایران تیمی متشکل از برجسته‌ترین تامین‌کننده‌های قطعات را انتخاب کردیم که تجربه تولید محصولاتی بسیار لوکس را دارند تا VX، TXL و LX از بهترین شرایط در این بخش برخوردار باشند. همچنین اخیرا تیم باشگاه مشتریان ما شروع به‌کار کرده که امیدواریم با شروع به‌کار آن و ایجاد پلت‌فرم جدید بتوانیم شرایط بهتری را تجربه کنیم و در سایه آن یکدیگر را بیشتر و بهتر یاری کنیم. بر این اساس در آینده ما روی سه بخش اصلی برای بهبود تجربه مشتریانمان تمرکز خواهیم کرد؛ درمرحله نخست قصد داریم به‌صورت ویژه روی بخش مربوط به‌حقوق و مزایای مشتریان وی‌آی‌پی کار کنیم و این بخش را به‌بهترین شکل توسعه دهیم. پس از آن نیز به‌نوع عملکرد و کیفیت بخش مرتبط با خدمات پس از فروش خواهیم پرداخت که شامل پذیرش و ارائه خدمات بیشتر و بهتر می‌شود. درعین حال در این مسیر به ‌پیشنهادها و نظرات مشتریانمان نیز توجه ویژه خواهیم داشت تا بتوانیم محصولی به‌مراتب بهتر ارائه کنیم و درنهایت از اطلاعات به‌دست آمده درمسیر توسعه محصول، به‌بهترین شکل استفاده خواهیم کرد.»

اکستریم «TXL» و «LX» در «ایران مال» رونمایی شدند

اکستریم «TXL» و «LX» در «ایران مال» رونمایی شدند

اکستریم «TXL» و «LX» در «ایران مال» رونمایی شدند

TXL و LX به‌عنوان دومین قدم اکستریم

«یحیی دادگر» به‌عنوان مدیر توسعه محصول اکستریم نیز در این مراسم حضور پیدا کرد و گفت: «در قدم اول برای برندینگ و معرفی جایگاه، محصول VX را به‌بازار عرضه کردیم؛ اما در گام دوم اکستریم LX را که یک شاسی‌بلند متوسط بازار است، در نظر گرفتیم؛ خودرویی که ضمن حفظ ویژگی‌های لوکس، مقداری حس اسپرت را نیز به‌شما منتقل می‌کند.»

اکستریم «TXL» و «LX» در «ایران مال» رونمایی شدند

سپس او ضمن توضیح درمورد آپشن‌های هر دو مدل خودرو، به‌ارائه مشخصات فنی آن‌ها پرداخت و در ادامه به تصفیه‌هوای هوشمند اشاره داشت که البته لازم به‌ذکر است با توجه به‌ذات هوشمند نبودن فیلتر، این امکان وجود داشت که به‌نحوی دقیق‌تر این آپشن معرفی شود.

دادگر در آخرین بخش از صحبت‌های خود به‌ضمانت و گارانتی این دو محصول اشاره کرد و گفت: «همان‌طور که آقای «مایکل» هم عنوان کردند، تامین‌کننده‌های ما در برند اکستریم جزو بهترین‌ها هستند؛ از جمله برند کوالکام که چیپست‌های بسیار پیشرفته این خودروها را تامین کرده‌اند. درنهایت یادآور می‌شوم تمام خودروها دارای 7 سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی هستند که این ضمانت نشان‌دهنده اطمینان ما از کیفیت خودروها و همچنین احترام به‌مشتری و مصرف‌کننده است.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =