کد خبر: 28645
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴

خدر صفرعلی‌اف معاون رئیس جمهوری ترکمنستان به همراه وزیر صنعت , معدن و تجارت کشورمان ،استاندار خراسان رضوی و جمعی از مقامات عالی رتبه ترکمنستان از غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو ترکمنستان بازدید کردند .

به گزارش دنیای خودرو، در این نمایشگاه که از امروز (هشتم اسفند) در عشق آباد پایتخت ترکمنستان افتتاح شد خودروهای سایپا شامل تیبا ، وانت 151 ، و مدلهای x100 عرضه شده که مورد استقبال مردم ترکمنستان قرار گرفت . در این نمایشگاه با معرفی خودروهای سایپا، تیبا 6500 دلار، پراید 131 5500 دلار ، 132 5600 دلار و سایپا 151 5600 دلار در کشور ترکمنستان فروخته شد . بنا بر این گزارش معاون رئیس جمهور ترکمنستان در پایان بازدید خود ، خودروی وانت سایپا 151 را با کاربری های مناسب آن برای حمل و نقل بار دورن شهری شهر عشق آبادمناسب دانست و همچنین قابلیت خودروی تیبا برای استفاده در کشور ترکمنستان را با توجه به مصرف کم و زیبایی آن مناسب اعلام کرد . نخستین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع خودرویی ترکمنستان که امروز افتتاح گردید برای مدت سه روز فعالیت خواهد کرد و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، آخرین محصولات خودرویی خود را در معرض نمایش و فروش بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    آورین، آورین به سایپا، که تونست دل معاون رئیس جمهور ترکمنستان رو به دست بیاره و فرقونهاشو به اونا با نصف قیمت ایران بفروشه.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =