کد خبر: 191205
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

وجود رقبای بیشتر در ایران برای ما به معنای بهتر کردن محصولات خود و رسیدن به کیفیت اروپایی پژو در ایران خواهد بود. این رقابت ما را مجبور می‌کند که محصولات خود را هر چه بیشتر ارتقا دهیم

به گزارش اخبار خودرو ، شرکت ایران خودرو که در نمایشگاه خودرو تهران بیشتر با نام محصولات پژو شناخته می‌شد، ۲۰۰۸ فیس‌لیفت نسخه نهایی را در معرض دید عموم قرار داده بود. این شرکت با پژو ۵۰۸، ۲۰۰۸ داکار، دانگ‌فنگ S30 و ... توانست جذابیت خوبی را  ایجاد کند و فرصتی شد تا با مدیر بازاریابی ایکاپ که در این غرفه حضور داشت گپی دوستانه بزنیم.

[caption id="attachment_191210" align="alignleft" width="191"]رائول پنافیل گارسیا،‌مدیر بازاریابی ایکاپ رائول پنافیل گارسیا،‌مدیر بازاریابی ایکاپ[/caption]

برنامه‌های پژو برای بازار ایران چیست؟ در شش ماهه اول سال آینده، اخبار خوبی در مورد محصولات جدید پژو برای ایران‌خودرو خواهید شنید؛ پژو ۲۰۰۸ در ایران تولید خواهد شد و برنامه واردات ۵۰۸ را هم داریم. برنامه این شرکت برای تولید پژو در ایران به‌صورت بلند‌مدت خواهد بود، به‌طوری‌که طبق هدف‌گذاری انجام شده، قرار است به مرور زمان و به نسبت استقبال مردم از محصولات پژو، این اتومبیل‌ها با کیفیتی مانند آنچه در اروپا از آن می‌بینیم، تولید شوند.

با توجه به حضور دیگر رقیب فرانسوی شما یعنی رنو در بازار ایران، برنامه‌تان چیست؟ وجود رقبای بیشتر در ایران برای ما به معنای بهتر کردن محصولات خود و رسیدن به کیفیت اروپایی پژو در ایران خواهد بود. این رقابت ما را مجبور می‌کند که محصولات خود را هر چه بیشتر ارتقا دهیم و از کمپانی پژو نیز در این راه کمک بگیریم. چیزی که برای گفتن به دوستان‌مان در رنو دارم این است که آرزوی موفقیت برای‌تان داریم، اما این رقابت، هیجان‌انگیز خواهد بود.

آیا برنامه تلویزیونی «گرندتور» یا «تاپ‌گیر» را تماشا می‌کنید؟ نه، من این دو را نمی‌شناسم و به‌خاطر مشغله ‌کاری، وقتی برای دیدن این برنامه‌های سرگرم‌کننده و طنز ندارم.

در این دو برنامه محصولات پژو دستمایه مجریان این برنامه‌ها قرار می‌گیرد. پاسخ شما در دفاع از محصولات پژو به چنین برنامه‌هایی چیست؟ همان‌طور که گفتم، این دو فقط یک برنامه تلویزیونی سرگرم‌کننده هستند. اما علاوه بر این، هدف‌گذاری آنها بر اساس تبلیغ انگلستان و آلمان در زمینه خودروسازی است. به‌طور کلی، مردم انگلستان همیشه برای فرانسوی‌‌ها لطیفه می‌سازند، من فقط پیشنهاد می‌کنم که مخاطبین این برنامه‌ها خودشان چیزی را که در این برنامه‌ها می‌شنود، تجربه، حس و با آن رانندگی کنند. در واقعیت شاهد بودیم پژو ۲۰۸ در اروپا، خودروی سال شد.

[caption id="attachment_191212" align="aligncenter" width="700"] پژو 2008 پژو ۲۰۰۸[/caption] [caption id="attachment_191211" align="aligncenter" width="700"] پژو 508 پژو ۵۰۸[/caption]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =