کد خبر: 229954
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
هاوال H6

شرکت خودروسازی هاوال که یکی از زیرمجموعه‌های گریت‌وال به‌شمار می‌رود، پس از موفقیت کراس‌اوور میان‌رده H6، به تازگی اقدام به معرفی نسل جدید آن با ظاهری پخته‌تر و جذاب‌تر از گذشته کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت خودروسازی هاوال که یکی از زیرمجموعه‌های گریت‌وال به‌شمار می‌رود، پس از موفقیت کراس‌اوور میان‌رده H6، به تازگی اقدام به معرفی نسل جدید آن با ظاهری پخته‌تر و جذاب‌تر از گذشته کرده است. 


در نمای ظاهری این خودرو مهم‌ترین پارامتر، جلوپنجره شش‌ضلعی مشبکی است که چهره‌ای جدید و مدرن به آن می‌بخشد. به این جلوپنجره چراغ‌های تیز با گرافیک داخلی جذابی متصل و در زیر آن‌ها نیز ورودی‌های هوای عمودی مثلث‌شکلی طراحی شده است که البته چراغ‌های مه‌شکن را در خود جای داده‌اند. در پروفیل جانبی H6 جدید نیز طراحی بدنه تغییرات چشمگیری داشته که ازجمله آن‌ها می‌توان به خط کمر و پنجره‌های سوم جدید اشاره کرد.

بخش عقبی خودرو طراحی نسبتا ساده‌ای دارد که برجسته‌ترین ویژگی آن چراغ‌های افقی متصل‌به‌هم است یعنی آنچه این روزها شیوه محبوب طراحی محسوب می‌شود. در داخل H6 جدید شاهد کابین بسیار مدرن، شیک و جذابی هستیم و صفحه‌آمپر دیجیتالی مستطیل‌شکل، صفحه‌نمایش مرکزی بزرگ، طراحی خاص غربیلک فرمان، دریچه‌های تهویه افقی سراسری و تریم مسی‌رنگ در قسمت‌های مختلف ازجمله ویژگی‌های قابل‌توجه هستند.

هاوال برای این کراس‌اوور جدید یک پیشرانه 1.5لیتری چهارسیلندر توربوشارژ با ۱۷۰اسب‌بخار قدرت را در نظر گرفته است. تاکنون هاوال از عرضه نسخه قوی‌تر با پیشرانه 2لیتری خبر نداده است. اما انتظار می‌رود در آینده گزینه‌های دیگری به لیست پیشرانه‌های H6 اضافه شود. باتوجه به اطلاعات قبلی، تولید نسل جدید هاوال H6 از همین ماه آغاز و در ماه آگوست رسما راهی بازار چین شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =