کد خبر: 233244
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
تیبا2 پلاس

بازار خودروهای هاچ‌بک در کشور همواره پررونق بوده است که این امر درخصوص هاچ‌بک‌های اقتصادی دوچندان می‌شود. در این میان خودروهای فرانسوی مانند رنو 5، رنو پی‌کی و پژو 206 نقش حیاتی در بازار هاچ‌بک‌ها داشته‌اند و توجهات را به خود جلب کرده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،بازار خودروهای هاچ‌بک در کشور همواره پررونق بوده است که این امر درخصوص هاچ‌بک‌های اقتصادی دوچندان می‌شود. در این میان خودروهای فرانسوی مانند رنو 5، رنو پی‌کی و پژو 206 نقش حیاتی در بازار هاچ‌بک‌ها داشته‌اند و توجهات را به خود جلب کرده‌اند. شاید بتوان تنها رقیب اصلی پژو 206 تیپ 2 در دهه اخیر را تیبا 2 یا تیبای هاچ‌بک سایپا دانست. پس‌از طراحی و توسعه تیبا به‌عنوان نسخه‌ ایمن‌تر و ارتقایافته پراید، سایپا تصمیم گرفت باتوجه به بازار پررونق هاچ‌بک‌ها، نمونه پنج‌در تیبا را روانه بازار کند. نخستین سری تیبا 2 در سال 1392 به تولید رسید و همچنان این خودرو روی خط مونتاژ سایپا قرار دارد. 
طراحی تیبا که ابتدا  به‌نام مینیاتور از آن رونمایی شد، با انتقادهایی از سوی‌مردم مردم و کارشناسان روبه‌رو بود. حال این روزها که بازار به پایای سال نزدیک می‌شود، برای خرید تیبا2 به بودجه‌ای در حدود 130‌میلیون‌تومان نیاز خواهید داشت. تیبا2؛ در دو تیپ SX و EX تولید شده است اما باید گفت بیشتر نسخه‌های موجود در بازار، تیپ EX هستند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارزواقدسی IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    واسه من ابان ماه تیبا2دراومده گفتن3ماه دیگه تحویل میدن وهنوزم خبری نیست توروخداقیمتاروبالانبریدمن وامثال مااگه میتونستیم قیمت بالابخریم که این مدلی باقرعه کشی نمیگرفتیم انقدرهم الاف شیم
  • سعیدی IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    اره واقعا منم ابان اسمم دراومده هنو خبری نیس..تورو خدا اول خودروهای برندگان تحویل بدین بعد دور جدید ثبت نام بذارید
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    1 0
    تیبا۲ ماشین عالیه
  • علی IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 0
    باسلام چرادرموردکامیونت های سبک هیچ حرفی درمیان نیست.مثل ایسوزو.جک. شیلر.چراقیمت هاشون همش هوای.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =