تایرهای TBR آپولو

پس از عرضه تایرهای سواری برند هندی آپولو در بازار ایالات‌متحده و کانادا، حالا نوبت‌به دو بازار تایرهای اتوبوسی و کامیونی رسیده است تا نماینده هندی‌ها در آن فعالیت خود را آغاز کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،  آپولوتایر چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرد پس از کسب موفقیت در زمینه حضور محصولات خودروهای سواری در بازار آمریکای‌شمالی، آنها قصد گسترش بازارشان را دارند.

البته محصولات سواری آپولو با کمک وردشتاین آلمان و تحت برند یورپِن «European» به آمریکا رسید. اما در بخش تجاری آپولو با برند خود وارد بازار شده،  محصولاتی که در بازار ایالات‌متحده و کانادا به‌عنوان تایرهای TBR آپولو عرضه می‌شوند، در دو کارخانه مجارستان و استان چنای هندوستان تولید شده‌اند. 

آپولو سعی دارد طیف گسترده‌ای از محصولات باری-اتوبوسی را در ابعاد ۱۷‌ونیم تا ۲۴‌ونیم اینچ با کاربری‌های مختلف وارد بازار آمریکای‌شمالی کند.

آبیشک بیشِت، معاون ارشد بازار آمریکا آپولو گفت: «پس از ورود به بازار آمریکای‌شمالی، دهه‌ها تجربه تولید و توزیع تایر خودروهای تجاری داشتیم پس در موقعیتی قرار خواهیم گرفت که با ارائه پیشنهادهای درجه‌یک با قیمت جذاب‌تر، ضمن تعیین استانداردهای جدید صنعت برای خدمات و پشتیبانی، تاثیر چشمگیری بر این بازار می‌گذاریم.»

آپولو اعلام کرد در پنج سالی که روند تحقیق و توسعه در این شرکت برای ورود به بازار این منطقه ادامه داشته، آنها متوجه شده‌اند برای ناوگان‌ها زیرساختی خدمات را درنظر بگیرند.

نمایندگی‌های آپولو در آمریکای‌شمالی تضمین کرده‌اند که تمام اهداف فروش را در ناحیه‌ فعالیت خود اجرا کنند. همچنین این شرکت در بیانه خود افزود که قرار است ساختار قیمت‌گذاری و صدور فاکتور برای شبکه فروش را با پاداش‌های حجمی طراحی کند؛ به این صورت که با رسیدن به حجم فروش مشخص، نمایندگی‌ها پاداش دریافت کنند. 

به باور آنها این سیستم زمینه‌ای برای رقابت خواهد شد. بیشت اضافه کرد: « تمرکز ما بر توانمندسازی فروشندگان برای ارائه بهترین کیفیت، خدمات و پشتیبانی به مشتری‌های تجاری است.»

البته در تایرهای سواری آپولو با معرفی سری جدید آپرتاکراس «Apterra Cross» قصد ورود جدی‌تر به سگمنت شاسی‌بلندهای میان‌سایز را دارد.

این شرکت هدفگذاری کرده است که پس از تامین بازار داخلی هندوستان این محصولات را ابتدا به بازار اروپا و سپس در بازار آمریکای‌شمالی و کانادا عرضه کند. 

درحال‌حاضر ظرفیت ۴۰۰ هزار حلقه‌ای برای تولید این سری ایجاد شده است. در ایران نیز تایرهای سنگین آپولو محبوبیت بالایی بین رانندگان خودروهای سنگین دارند. حال باید دید با ورود این برند هندی به بازار آمریکا آیا آپولوتایر امکان ادامه همکاری با ایران را خواهد داشت یا ورود تایرهای باکیفیت هندی به بازار ایران قطع خواهد شد؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =