کد خبر: 236055
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
داشبورد جدید تیگو ۸ پرو

شرکت مدیران خودرو  بنا دارد تا لوکس ترین محصول خود به نام تیگو ۸ پرو را به زودی به بازار عرضه کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، مدل پرو تیگو ۸ که با ظاهری به روز و امکانات سطح بالا عرضه شده توانسته است در بازارهای مختلف جهانی چون روسیه و برزیل به موفقیتهای بزرگ دست یابد.اما نکته مهم که توجه بسیاری را به خود جلب کرده نمای لوکس و مدرن داخلی آن میباشد که موجب شگفتی بسیار گردید ، داشبوردی با مانیتور بزرگ و لمسی ، سبکی که برای نخستین بار مرسدس بنز باب کرد و اتفاقا طرفداران بسیاری را نیز پیدا کرد.

با ورود به داخل تیگو۸ پرو و مشاهده داشبورد آن با نمایی کاملا متفاوت از خودروهای موجود بازار مواجه میشوید یک داشبورد کاملا مدرن با دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی مربوط به صفحه ابزار و کنترل است که مجموعا ۲۴.۶ اینچ خواهد بود و در نوع خود بی نظیر میباشد .

در مجموع دارای نمایش دو تکه شناور است که ترکیبی از داشبورد دیجیتال و صفحه چند رسانه ای است .تیگو۸ پرو مجهز به ۳ صفحه میباشد همراه ، ۲ صفحه ۱۲.۳ اینچی و یک صفحه لمسی ۸ اینچی که میتواند کلیه تنظیمات را انجام دهد ، همچنین این خودرو مجهز به ردیف دوم کنترل مستقل برای تنظیمات ویژه سرنشینان عقب میباشد.

داشبورد جدید تیگو ۸ پرو ، خاص و منحصر به فرد
داشبورد جدید تیگو ۸ پرو

نمای داخل تیگو۸ پرو کاملا لوکس و آینده نگرانه است که مفاهیم کاملا جدید طراحی بر مبنای تکنولوژی را نشان میدهد و میتواند به عنوان یکی از مزیت های خاص این شاسی بلند لوکس به حساب آید کنسول لوکس و طرح فوق العاده جذاب اهرم دسته دنده به شما حس و حالی کاملا لوکس و مدرن را میدهد .

تیگو۸ پرو محصولی کاملا به روز میباشد که با مجموعه ای از امکانات رفاهی و ایمنی روز عرضه خواهد شد و کاملا حس یک شاسی بلند لوکس را به مشتریان خود خواهد داد ، نمای داخل این شاسی بلند جذاب از آخرین متدهای روز چون محصولات مرسدس بنز پیروی میکند و قطعا در بازار ایران میتواند بسیار جذاب باشد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =