کد خبر: 238238
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
جک اس 5

کرمان‌موتور در راستای سیاست‌های حمایتی دولت سیزدهم از صنعت و بازار خودرو، فروش اقساطی محصولات این شرکت را در دستور کار قرار داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،کرمان‌موتور در راستای سیاست‌های حمایتی دولت سیزدهم از صنعت و بازار خودرو، فروش اقساطی محصولات این شرکت را در دستور کار قرار داد. دولت سیزدهم از ابتدای آغاز برنامه‌های تبلیغاتی ریاست‌جمهوری همواره ساماندهی صنعت و بازار خودرو را از برنامه‌های مهم خود اعلام می‌کرد. با شروع به‌کار دولت جدید، برنامه‌های دولت در بازار خودرو نیز آغاز شد و تا امروز ادامه دارد که رفع بخشی از قیمت‌گذاری دستوری در دو خودروساز بزرگ از آن جمله است. با وجود برنامه‌های حمایتی دولت از بهبود وضعیت بازار خودرو، حال یکی دیگر از خودروسازان بخش‌خصوصی پای کار آمده است تا با ارائه طرح‌های فروش اقساطی به‌تامین نیاز بازار خودرو بپردازد. کرمان‌موتور که روز شنبه مراسم تحویل نمادین تعدادی از خودروهای جک اس 5 جدید را برگزار کرد، قرار است فروش اقساطی محصولات این شرکت را نیز از سر بگیرد. اجرای چنین طرح‌هایی با توجه به‌کاهش قدرت خرید نقدی مشتریان می‌تواند در وضعیت بازار خودرو به‌خصوص در ماه‌های پایانی سال تاثیرگذار باشد و نیاز بخشی از خریداران به‌خودروهای صفرکیلومتر را تامین کند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    2 0
    میشه فقط توضیح بدی این اقساط رو کی قراره بده؟ چون من کارمند 20 سال سابقه با فوق لیسانس و بالاترین درجه شغلی اداره که نمیتونم هیچکدوم رو بخرم...
  • الهام IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    1 0
    همش کلک پول ه. من خودم از بیرون وام داشتم، میخواستم نقدی بخرم، قبول نمی کنند. میگن اجبارا قسطی. و اگر بخواهید همه پول رو یکجا بدهید، قبول می کنند و سند آزاد میشه ولی، ولی ولی، سود وام نگرفته رو باید بدی!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =