کد خبر: 247689
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

پرسال امکان واردات و فروش عمده انواع خمیر کاغذ (Pulp) در بازار داخلی ایران را با قیمتی رقابتی و کیفیتی عالی، برای عموم فعالان حوزه تولید کاغذ و مواد بسته بندی فراهم کرده ‌است.

این فعال صنعتی نام آشنا، با علم به نیازهای مشتریان و با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی کشور توانسته ‌است از طریق رایزنی‌های تجاری با تولیدکنندگان معتبر خارجی، شرایط واردات بهترین نوع خمیر کاغذ الیاف بلند و کوتاه را فراهم کرده و خرید و فروش خمیر کاغذ در بازار ایران را به بهترین شکل تسهیل کند.

واردات و فروش خمیر کاغذ با بهترین کیفیت و قیمت در بازار ایران

در واقع طی چند سال اخیر به دلیل استقبال صنعتگران و صاحبان کسب‌وکارهای مرتبط با تولیدات خمیر کاغذ، تقاضا برای خرید این فرآورده کاربردی افزایش چشم‌گیری داشته‌است که دلیل این امر را می‌توان در گستره وسیع کارآیی این ماده در صنایع و اهمیت آن در حفظ محیط زیست دانست.

چوب یک ماده طبیعی است که می‌توان آن را فرآوری نمود و تراشه‌هایش را طی فرآیندی شیمیایی یا مکانیکی به توده‌ای نرم، مرطوب و بدون شکل به اسم خمیر تبدیل کرد. صنعتگران و فعالان حوزه‌های مرتبط، این الیاف خمیری را پایه و اساس تولید طیف وسیعی از محصولات کاغذی، از دستمال گرفته تا مقوا و مواد بسته بندی قرار می‌دهند، به همین دلیل است که خرید و فروش خمیر کاغذ جایگاه مهمی در بازارهای داخلی و عرصه فعالیت‌های تجاری کشور دارد.

همانطور که اشاره کردیم در پروسه ساخت خمیر کاغذ، الیاف چوب به صورت مکانیکی یا شیمیایی جدا شده و تراشه‌های آن در دمای بالا در مخلوطی از آب، هیدروکسید سدیم (NaOH) و سولفید سدیم (Na2S) پخته می‌شوند تا لیگنین، کربوهیدرات‌ها ، رزین‌ها و صمغ‌ آن در پالپ حل شده و در نهایت الیاف سلولزی باقی بماند.

این فناوری شامل چندین مرحله اعم از مکانیکی، شیمیایی و مکانیکی_شیمیایی است که هر یک خمیری با ویژگی‌های خاص را تولید می‌کند. در ساخت خمیر کاغذ به روش مکانیکی، تراشه‌های چوب گرم شده به جای پختن برای جدا کردن الیاف، آسیاب می‌شوند که در نهایت حجم بیشتری از خمیر تولید می‌شود اما در خمیر کاغذ تولید شده به روش شیمیایی، محصول نهایی استحکام بالاتری داشته و می‌توان آن را با خلوص بیشتری سفید کرد.

واردات و فروش خمیر کاغذ با بهترین کیفیت و قیمت در بازار ایران

نوع الیاف، میزان روشنایی و کیفیت کلی خمیر کاغذ سه مؤلفه اصلی در تعیین قیمت و میزان مرغوبیتاین ماده هستند که عدم توجه به آن‌ها منجر به خرید خمیری بی‌کیفیت و نامرغوب می‌شود. استفاده از خمیر کاغذی که استانداردهای لازم را ندارد، نه تنها هزینه‌های زیادی را به تولیدکننده تحمیل می‌کند بلکه بر کیفیت محصول نهایی تولید شده با این خمیر نیز تأثیر گذاشته و ضررهای جبران ناپذیری را به کسب‌وکار شما وارد می‌کند.

از این‌رو توصیه می‌کنیم خمیر کاغذ را تنها از مراکز و شرکت‌های معتبری هم‌چون پرسال تهیه کنید چرا که خرید خمیر کاغذ از این شرکت‌ها که خود واردکننده مستقیم این محصول هستند هم از نظر قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و هم از نظر کیفیتی خیال شما را آسوده خواهد کرد. برای اطلاع از قیمت فروش خمیر کاغذ در پرسال می‌توانید از ساعت ۹ تا ۱۸ با شماره تلفن ۷۹۸۸۵_۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازم را در اخیتار شما قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =