چرخ جدید 19 اینچی Warmenau فولکس‌ واگن

فولکس‌ واگن یک چرخ جدید 19 اینچی Warmenau را معرفی کرده است که کاهش 20 درصدی وزن و بهبود راندمان خنک‌کننده ترمز را به‌نمایش می‌گذارد.

به گزارش «اخبار خودرو»، این چرخ که با همکاری فولکس‌واگن دیزاین توسعه یافته است، در نخستین نمایش جهانی مدل‌های گلف R در 26 ژوئن به‌نمایش درخواهد آمد.

چرخ‌های جدید Warmenau 8 کیلوگرم در هر رینگ وزن دارد که 20 درصد سبک‌تر از چرخ‌های آلیاژی دیگر است. این چرخ‌ها با درصد بالایی خنک‌سازی و دوام ترمز را به‌ویژه در مسیرهای سخت و صعب العبور افزایش می‌دهند. براساس اعلام فولکس‌واگن این چرخ‌ها در رنگ مشکی یا خاکستری تیره با روکش الماسی ارائه خواهد شد.

فولکس‌واگن R قرار است قدرتمندترین مدل‌های گلف خود، گلف R جدید و گلف R واریانت را به‌نمایش بگذارد. این مدل‌ها در کنار عملکرد فوق‌العاده، از چرخ جدید 19 اینچی Warmenau به‌عنوان یک افزونه اختیاری بهره می‌برند.

چرخ نوآورانه Warmenau توسط فولکس‌واگن R با همکاری فولکس‌واگن دیزاین ساخته شده است.

این چرخ‌ها با وزن تنها 8 کیلوگرم در هر رینگ چرخ، حدود 20 درصد سبک‌تر از چرخ‌های آلیاژی سنتی هستند و هندلینگ کامل را تضمین می‌کنند.

رانبیر کلها، طراح فولکس‌واگن چالش‌های دستیابی به این هدف بلندپروازانه وزن را برجسته و بر تعادل بین قدرت و وزن تاکید کرد. وی اظهارداشت: «طراحی رینگ چرخ دارای 10 مستطیل همپوشانی است که پایداری و مقاومت در برابر سایش را افزایش می‌دهد. بر این اساس ترمزها به‌طور موثرتری خنک می‌شوند و استرس حرارتی را به‌ویژه در مسیرهای مسابقه کاهش می‌دهند.»

رینگ‌های چرخ‌ها که به نام دفتر مرکزی فولکس‌واگن R در Warmenau نامگذاری شده‌اند، در رنگ‌های مشکی یا خاکستری تیره با روکش الماسی، سازگار با لاستیک‌های 235/35 در دسترس هستند. این طراحی با الهام از نخستین مدل‌های اسپرت گلف R32، ترکیبی از پایداری، ظاهر و ساختار سبک است.

فولکس‌واگن R اسپرت‌ترین محصول در خط‌تولید فولکس‌واگن شناخته می‌شود. بر این اساس از سال 2002 تاکنون بیش از 300 هزار نسخه از مدل R تحویل داده شده است. فولکس‌واگن R با تمرکز بر عملکرد، طراحی، نوآوری و کیفیت تا سال 2030 به‌سمت مدل‌های R تمام‌الکتریکی حرکت می‌کند.

فولکس‌واگن گلف R جدید به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین مدل‌های این شرکت، از سیستم ترمز بسیار کارآمد و پیشرفته‌ای بهره‌مند است.

گلف R جدید مجهز به‌دیسک‌های بزرگ و پرقدرت در هر چهار چرخ است که عملکرد بالایی در کاهش سرعت و توقف سریع دارند. این خودرو از کالیپرهای ترمز قدرتمند و چند پیستونه استفاده می‌کند که فشار ترمز را به‌طور یکنواخت و موثر توزیع می‌کنند. این ویژگی‌ها با هم ترکیب شده و سبب می‌شوند فولکس‌واگن گلف R جدید از نظر ایمنی و عملکرد ترمز در سطح بسیار بالایی قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =