مدیرعامل گروه سایپا در روز رأی‌ گیری

جواد توسلی‌مهر: به رئیس‌جمهور منتخب کمک خواهیم کرد تا در راستای اصلاح وضع موجود و بهبود ساختار صنعت کشور گام‌های مهمی بردارد

همزمان با 15تیرماه و دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری؛ جواد توسلی‌مهر، مدیرعامل گروه خودرسازی سایپا به همراه جمعی از مدیران عامل شرکت‌های گروه و کارکنان حاضر در خطوط تولید، با حضور در محل صندوق ثابت مستقر در شرکت سایپا رای خود را به صندوق انداخت.

او پس از انداختن رأی خود به صندوق در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: «با کمک یکدیگر و انتخاب درست از آسیب‌های سنگین به حوزه تولید، صنعت و اشتغال کشور جلوگیری کنیم.»

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: «خوشبختانه در گروه سایپا این بصیرت ایجاد شده که راه نجات کشور توجه ویژه به حوزه صنعت و انجام تولید است و راه‌حل دیگری برای نجات کشور وجود ندارد.»

وی ادامه داد: «متولیان حوزه صنعت، کارگران، کارشناسان و متخصصان کشور، به سرنوشت خود حساس هستند. چراکه این صنعت، گذشته سختی را پشت سر گذاشته است.»

بنابراین گزارش، گروه خودروسازی سایپا در دو دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر با پویش «همه می‌آییم» به شکل گسترده‌ای در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نقش مهمی در حضور پرشور کارکنان خود در پای صندوق‌های رأی داشت.

این خودروساز همچنین در راستای رفاه حال کارکنان گروه و با توجه به حضور کارکنان در شیفت کاری روز جمعه، با استقرار یک صندوق ثابت و سه صندوق سیار، امکان مشارکت در انتخابات پر شور برای کارکنان حاضر در محل کار را فراهم کرد.

کمک به رئیس‌جمهور منتخب در راستای اصلاح و بهبود ساختار صنعت

توسلی‌مهر با بیان این‌که باید نسبت به بهتر شدن حال صنعت و تولید تدبیر و با رای خودمان این سرنوشت را تعیین کنیم، خواستار حمایت رئیس‌جمهور مننخب از تولید شد و تصریح کرد: «به رئیس‌جمهور منتخب کمک خواهیم کرد تا در راستای اصلاح وضع موجود و بهبود ساختار صنعت کشور گام‌های مهمی بردارد.»

وی از حضور کارکنان گروه سایپا که با شور و صلابت، در صف‌های فشرده حضوری چشمگیر داشتند تا نقش خود را در صنعت کشور ایفا کنند و به سرنوشت خود بی‌تفاوت نبودند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پیش از برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری نیز طی پیامی، ضمن دعوت از همکاران خود برای استمرار مشارکت در این مرحله، آن را سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده برای آینده کشور دانست.

به عقیده وی، انتخابات روز جمعه، یک امتحان الهی برای رقم زدن مقدرات مردم و کشور و رسیدن به آرامش و ثبات در اداره و ساماندهی امور همه‌جانبه مردم و ایران اسلامی بود. توسلی‌مهر، حضور همه کارکنان گروه خودروسازی سایپا و دیگر آحاد مردم جامعه را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای انتخاب فردی اصلح به‌عنوان رئیس‌جمهور دانسته و گفته بود: «مشارکت گسترده و منسجم مردم پای صندوق‌های رأی، می‌تواند اقتدار و توانایی کشور را در عرصه‌های بین‌المللی تضمین کند و راهگشای مشکلات و رفع معضلات جامعه باشد.»

همدان؛ اولین حضور نمایشگاهی سایپا پس از انتخابات

گروه خودروسازی سایپا در نخستین حضور نمایشگاهی خود پس از چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، در ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات همدان که از فردا (دوشنبه 18تیر) تا پنجشنبه 21تیرماه برگزار خواهد شد، با جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود شرکت خواهد کرد.

این خودروساز بزرگ،‌ با محصولات سواری شاهین‌پلاس، اطلس، سهند، چانگان CS55 پلاس، تویوتا هیبرید و تاکسی EADO برقی و خودروهای تجاری سبک و سنگین کامیونت پادرا پلاس اسپرت، کامیونت 9.5تن باراد با کاربری مسقف چادری، نیسان وانت اکستند، کامیونت فوتون برقی و کامیونت فوتون 8.5تن حضور خواهد یافت. در این نمایشگاه شرکت‌ سایپا، پارس‌خودرو، زامیاد، سایپادیزل، سایپایدک و انجمن صنفی نمایندگی‌های استان همدان با محصولات جدید و ارائه خدمات نوین حاضر خواهند شد.

غرفه گروه خودروسازی سایپا در سالن هگمتانه این نمایشگاه به مساحت 800مترمربع وسعت دارد و از ساعت 17 تا 22 پذیرای علاقه‌مندان به صنعت خودرو است.

آغاز فروش فوق‌العاده محصول اشتغال‌زای سایپا در آستانه انتخابات

یک روز پیش از برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، یعنی روز پنجشنبه 14تیر، گروه خودروسازی سایپا فروش فوق‌العاده یکی از محصولات اقتصادی و اشتغالزای خود یعنی سایپا 151 (وانت پراید) را با زمان تحویل 90روزه آغاز کرد.

اجرای طرح فروش فوق‌العاده سایپا 151SE تیپ DA (رنگ سفید) تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com فرآیند ثبت‌نام برای این خودرو را انجام دهند.

البته محدودیت کدملی برای ثبت‌نام‌ها اعمال می‌شود و هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو است. حداقل سن متقاضی خرید خودرو نیز 18سال بوده و مشتریان ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) هستند.

شایان ذکر است؛ ظرفیت تولید محصول سایپا151 در سه ماه اول سال، رشد ۴۰درصدی داشته و بالاترین تعداد تولید فصلی را در این مدت به ثبت رسانده است. تولید ۱۷هزار و ۵۰۹ دستگاه خودرو تجاری وانت سایپا۱۵۱ در سه‌ماهه نخست سال جاری در حالی انجام شده که در مدت مشابه سال گذشته، تعداد ۱۲هزار و ۴۹۹ دستگاه از این خودرو تولید شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =