AV-24 (IAC) The Indy Autonomous Challenge

در یک بعدازظهر شلوغ روز تعطیل، در مقابل تماشاچیان جهانی از علاقه‌مندان به موتوراسپرت، خودرو مسابقه‌ای خودران AV-24 (IAC) The Indy Autonomous Challenge رکورد سریع‌ترین تپه‌نوردی مستقل را در جشنواره سرعت گودوود به‌نام خود ثبت کرد.

خودروهای AV-24 توسط هوش مصنوعی توسعه‌یافته توسط تیم PoliMOVE-MSU (Politecnico di Milano و دانشگاه ایالتی میشیگان) هدایت می‌شود. مجموعه AV-24 مجموعه‌ای متشکل از سه حرکت را در طول جشنواره نمادین انجام داد.

این رکورد در جریان سومین و آخرین تلاش آنها در تپه نوردی گودوود شکسته شد، جایی که خودروها به حداکثر سرعت 111.2 مایل در ساعت (179 کیلومتر در ساعت) و با ثبت زمان 66.37 ثانیه رسید.

رکورد قبلی در سال 2019 در اختیار Roborace بوده است، زمانی که خودرو خودران «DevBot 2.0» زمان 66.96ثانیه را با حداکثر سرعت 101.16مایل در ساعت (162.8کیلومتر در ساعت) ثبت کرد.

تلاش برای صعود خودران از تپه در جشنواره سرعت گودوود مستلزم کنترل مطلق چسبندگی و لغزش تایرهای مسابقه‌ای بریجستون AV-24 و همچنین نقشه‌برداری و محلی‌سازی دقیق در یک محیط محدود براساس GPS بود که منجر به اتکای بالاتر از حد معمول به نورپردازی AV-24 شد.

تیم‌های IAC و PoliMOVE-MSU از نزدیک با مهندسان تایر بریجستون برای بهینه‌سازی عملکرد قبل از تپه‌نوردی ازجمله حضور در مرکز فنی اروپایی بریجستون و میدان‌های آزمایش اروپایی در رم همکاری کردند. این تیم همچنین این شانس منحصربه‌فرد را داشت تا هر مرحله از تولید تایر را بررسی کند و میزان تاثیرگذاری عملکرد تایر را در پیست آزمایش کند.

پل میچل، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل IAC گفت: «به مدت سه‌سال، IAC مرزهای خودمختاری پرسرعت را جابه‌جا کرده و رکوردهای جدیدی را در این مسیر به ثبت رسانده است. تپه‌های Goodwood پس‌زمینه تاریخی با تماشاگران عظیم و مخاطبان جهانی است که اکنون از پتانسیل خودروهای خودران برای استقرار ایمن در جاده‌ها در آینده آگاه هستند.»

پروفسور سرجیو ساوارسی، مدیر تیم PoliMOVE-MSU گفت: «این چالش نقطه عطف مهمی برای حمل‌ونقل خودمختار است. این آخر هفته ما بر چالش‌های مهمی که ناشی‌از مسیر پیچیده و الگوهای آب و هوای معتدل بود غلبه کردیم. به لطف کار و مهارت‌های استثنایی که توسط تیم مهندسی ما و عملکرد لاستیک‌های تضمین‌شده توسط تایرهای مسابقه‌ای بریجستون ما انجام شده است، ما با نشان دادن به عموم مردم که خودمختاری خودروهای پرسرعت و ایمن حتی در شرایط نامساعد امکان‌پذیر بوده، تاریخ‌ساز شدیم. رکورد ما در جشنواره سرعت گودوود باعث ایجاد اعتماد در برنامه‌های رانندگی خودران آینده خواهد شد.»

سارا کورئا، مدیر ارشد بازاریابی بریجستون در قاره آمریکا، اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) افزود: «بریجستون مفتخر است از تیم PoliMOVE-MSU در این دستاورد باورنکردنی در جشنواره سرعت گودوود 2024 حمایت می‌کند. متعهد هستیم همکاری با IAC و مهندسان دانشجوی الهام‌بخش آن برای ادامه آزمایش و بهبود فناوری‌های مستقل در رکوردهایی مانند این و فراتر از آن است. ورزش‌های موتوری بخشی از DNA بریجستون است، همیشه بوده و خواهد بود. و آنچه واقعا اهمیت دارد این است که از چنین تجربیاتی بگیریم و آنها را در راه‌حل‌های حمل‌ونقل پایدار که برای جامعه و مشتریان خود ایجاد می‌کنیم؛ به کار ببریم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =