کد خبر: 229354
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
Venue

کمپانی هیوندای که اخیرا از خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور متنوعی در بازار جهانی رونمایی کرده است، قصد دارد به منظور سهم‌خواهی بیشتر از بازار، نسخه‌هایی خاص و جذاب را به سبد محصولات خود اضافه کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی هیوندای که اخیرا از خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور متنوعی در بازار جهانی رونمایی کرده است، قصد دارد به منظور سهم‌خواهی بیشتر از بازار، نسخه‌هایی خاص و جذاب را به سبد محصولات خود اضافه کند. بر این اساس به‌تازگی هیوندای Venue نسخه فلاکس را بازار کره‌جنوبی را معرفی کرده که دارای جلوپنجره‌ای متفاوت نسبت به مدل‌های استاندارد است. این جلوپنجره ما را به یاد محصولات لوکس‌تر می‌اندازد. البته نمای جلوی Venue فلاکس جدید نسبت‌به سایر اعضای خانواده‌ هیوندای خاص است. مدلی که در وب‌سایت هیوندای به نمایش گذاشته شده دارای ترکیب رنگ زرد/خاکستری است. عناصر زرد یا سبز رنگ نیز در پانل‌های بدنه دیده می‌شود.

این نسخه از لحاظ فنی تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد و از همان پیشرانه 1.6لیتری بهره می‌گیرد و تنها در طراحی ظاهری و برخی از جزئیات با یکدیگر تفاوت دارند. هیوندای Venue که یکی از کوچک‌ترین شاسی‌بلندهای این شرکت است، با قیمت پایه 17 هزار و 250 دلاری به فروش می‌رسد که البته با اضافه شدن تجهیزات قیمت آن به 23 هزار و 270 دلار خواهد رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =