میشلن

مواد کامپوزیت ترکیبی از دو یا چند عنصر هستند که خواص آنها مکمل یکدیگر هستند تا محصولی با عملکرد برتر را تشکیل دهند.

تایرها از نظر ساختار، محصولات فوق پیچیده‌ای هستند که حاوی مواد خام با خواص بسیار متفاوت و گاه متضاد هستند که تمایلی به هماهنگی ندارند. با این حال، آن‌ها با هم می‌توانند ویژگی‌های عملکردی متناقضی را ارائه دهند، از چسبندگی بدون مصرف انرژی بیش‌از حد، ترمزگیری کارآمد همراه با عمر طولانی و در عین حال انعطاف‌پذیری. میشلن؛ تامین‌کننده انحصاری تایر برای هایپرکارهای مسابقه‌ای استقامتی است که در لمانز هم برگزار می‌شود. چنین شرایطی کارشناسان میشلن را وادار می‌کند تا مناسب‌ترین مواد خام و ترکیبات لاستیکی را توسعه دهند.

خودروهای مسابقه‌ای امروزی که به‌طور فزاینده‌ای رقابتی و کارآمد هستند، درنتیجه به‌عنوان آزمایشگاه‌های ارزشمندی برای توسعه فناوری‌ها و مواد خام جدید عمل می‌کنند.

در طول سال‌ها، میشلن به دلیل ابداع فرآیندهای تولید نوآورانه و مواد کامپوزیت کارآمدتر در تلاش برای عملکرد برتر، طول عمر و تطبیق پذیری شهرت خود را به دست آورده است.

این شرکت همچنین از نسبت مواد تجدیدپذیر و بازیافتی به سرعت در حال افزایش برای تولید تایرهای خود استفاده می‌کند. فناوری و دانش قابل‌توجهی که در انواع تایرهای مسابقه‌ای سری Pilot Sport Endurance وجود دارد، به هموار کردن راه روبه‌جلو برای کاربردهای جدید استفاده خواهد شد.

دانش بی‌نظیر میشلن در مورد مواد که از تجربه طولانی آن در تولید تایر ناشی می‌شود، این گروه را قادر ساخته تا به هدف خود برای تبدیل شدن به مهم‌ترین شرکت در زمینه مواد کامپوزیت نزدیک‌تر شود.

فیبرکربن از پیش آغشته شده تولید شده توسط گروه Angeloni متعلق به میشلن برای ساخت پانل‌های بدنه و بال‌ خودروهای مسابقه‌ای استفاده می‌شود.

به دور از دنیای موتوراسپرت، کامپوزیت‌های با تکنولوژی بالا که شبیه منسوجات هستند، در تنوع گسترده‌ای از کاربردها به‌کار گرفته می‌شوند. وزن سبک و استحکام آنها را برای شاسی‌های دوچرخه با کارآیی بالا و همچنین برای سایر تجهیزات ورزشی حرفه‌ای ازجمله کلاه اسکی و پاروهای قایق ایده‌آل می‌کند.

این کاربردهای مختلف نمونه‌های خاصی از پتانسیل ارائه‌شده توسط این دانش منحصر به فرد در زمینه پلیمرها و کامپوزیت‌ها را نشان می‌دهد. آنها همچنین بیانگر عزم میشلن برای تبدیل شدن به مهم‌ترین شرکت در زمینه مواد کامپوزیتی و تجربیاتی هستند که زندگی روزمره ما را متحول می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =