کی ام سی ایگل

کرمان‌ موتور صاحب‌ امتیاز پلت‌ فرم این خودرو است و بومی‌ سازی اجزای آن را تا درصد بسیار بالایی در داخل کشور انجام داده است.

جزئیات تسهیلات فروش KMC Eagle

شرکت کرمان‌موتور برای خرید ایگل شرایط فروش متنوعی را ارائه کرده است. در فروش اقساطی، دو طرح مختلف وجود دارد. در طرح اول، خریداران می‌توانند با پیش‌پرداخت ۸۰۰ میلیون‌تومان، بقیه مبلغ را در ۴ قسط ۳۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومانی پرداخت کنند.

در طرح دوم، با پیش‌پرداخت ۷۰۰ میلیون‌تومان، مبلغ باقی‌مانده در ۴ قسط ۶۵ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۳۰۰ تومانی قابل پرداخت است.

سند این خودرو تا پایان اقساط خرید آن در رهن شرکت خواهد بود و جریمه تاخیر در تحویل آن ۳ درصد به‌صورت ماهانه تعیین شده است. زمان تحویل ایگل ۹۰ روز کاری خواهد بود و اقساط به‌صورت سه‌ماه یک‌بار پرداخت می‌شوند.

تاریخ نخستین چک برای خریداران نیز ۲۵ فروردین سال آینده خواهد بود. گفتنی است در این شرایط فروش، خودرو بدون بیمه بدنه واگذار نمی‌شود و هزینه بیمه بدنه به‌مبلغ پیش‌پرداخت اضافه خواهد شد.

شروع فصلی تازه در صنعت‌ خودرو ایران

طراحی مدرن و متفاوت سدان بومی کرمان‌موتور

گرچه ایگل بر مبنای پلت‌فرم سدان جک جی ۴ طراحی و ساخته شده و مشخصات فنی، ابعاد و کلیات بدنه آن با این خودرو مشترک است، اما شاهد تغییراتی در بخش‌های مختلف بدنه به‌ویژه در قسمت جلو و عقب هستیم که چهره جدید و متفاوتی به آن بخشیده است. چشم‌های این عقاب ایرانی، چراغ‌های تمام ‌LED است که برای نخستین‌بار روی یک محصول تولید داخل استفاده می‌شود.

چراغ‌های جلو به‌صورت کشیده طراحی شده‌اند و تا بالای گلگیرها ادامه پیدا می‌کنند. یک نوار کرومی نیز دو چراغ را به‌هم متصل می‌کند و جلوپنجره با سپر به‌نوعی طراحی یکپارچه دارند.

در پایین سپر ورودی هوایی با تریم کرومی بالای آن دیده می‌شود و در لبه کاپوت نیز لوگو KMC خودنمایی می‌کند. طراحی به‌روز سپرها جلوه‌ای خاص به ایگل می‌دهد؛ از نمای روبه‌رو پانچ‌های روی سپر برای نخستین‌بار در یک خودرو داخلی مشاهده می‌شود و قطعات کرومی تداعی‌کننده خودرویی عریض‌تر است.

در نمای جانبی ایگل، شاهد رینگ‌های جدید و تریمی هستیم که روی رکاب‌ها اضافه شده‌اند. درعین حال اِلِمان دکوراتیو روی درهای جلو و رینگ‌های آلومینیومی دو رنگ، تصویری عضلانی‌تر در نمای جانبی ارائه می‌دهد. در قسمت عقب خودرو نیز چراغ‌ها طراحی جدید و متفاوتی دارند و دقیقا به‌سبک جلو، با یک نوار کرومی به‌هم متصل می‌شوند.

طلق شفاف و قطعات داخلی مشکی در نمای چراغ‌های عقب، ظاهر این خودرو را جذاب‌تر می‌کند. سپر ایگل طراحی دو رنگ دارد و قطعه‌ای مشکی‌رنگ در میانه سپر قرار گرفته است.

اسپویلر روی درِ صندوق‌عقب نیز جلوه اسپرت این خودرو را دوچندان می‌کند. در داخل کابین ایگل، طراحی فرمان دو رنگ، کنترلرهای سیستم صوتی و نشان KMC روی فرمان ‌از جمله امکاناتی هستند که به‌چشم می‌آیند. صفحه‌نمایش اندروید در وسط داشبورد نیز سیستم اطلاعات سرگرمی را در دسترس قرار می‌دهد.

مشخصات فنی عقاب کرمان‌موتور

ایگل از یک موتور به‌حجم ۱۴۹۹ سی‌سی مجهز به VVT که استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس می‌کند بهره می‌برد. حداکثر قدرت موتور این سدان داخلی ۱۰۴.۵ اسب‌بخار در ۶ هزار دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن ۱۳۷ نیوتون‌متر در ۴۸۰۰ دور در دقیقه است. سدان ایگل مجهز به جعبه‌دنده اتوماتیک از نوع CVT و سیستم فرمان برقی EPS است.

سیستم ترمز جلو و عقب در این خودرو دیسکی است و سیستم تعلیق مک‌فرسون مستقل در جلو و بازوی پیچشی در عقب برای آن تعبیه شده است. ایگل از رینگ‌های ۱۵ اینچی آلومینیومی بهره می‌برد.

طول، عرض و ارتفاع این خودرو به‌ترتیب ۴۴۳۵، ۱۷۲۵ و ۱۵۰۵ میلی‌متر بوده و فاصله دو محور آن ۲۵۶۰ میلی‌متر است. وزن خالص ایگل ۱۱۶۰ کیلوگرم، حجم مخزن سوخت این خودرو ۴۵ لیتر و گنجایش صندوق‌عقب آن ۵۵۰ لیتر است.

شروع فصلی تازه در صنعت‌ خودرو ایران

امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی

در بخش امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی، KMC EAGLE از آپشن‌ها و سیستم‌های خوبی بهره می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:‌ کیسه‌هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع‌کننده نیروی ترمز الکترونیکی (EBD)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، فرمان برقی (EPS)، سیستم ترمز جلو و عقب دیسکی، سیستم تعلیق مک‌فرسون مستقل در جلو و بازوی پیچشی در عقب، ثابت‌نگهدارنده صندلی کــــــودک (ایزوفیکس)، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سنسور دنده عقب، سیستم ضد سرقت (ایموبلایزر)، قفل مرکزی، قفل شدن اتوماتیک درها، ریموت با کنترل از راه دور، سنسور نور (Auto Light)، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، چراغ مه‌شکن عقب، چراغ‌های جلـــــــو و عقب (Full LED)، چـــــراغ روشنایی در روز (Day Light)، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی همراه با گرمکن و چراغ راهنما، قابلیت تنظیم غربیلک‌فرمان در دو جهت، کلیــــــدهای کنترل سیستم صوتی روی فرمان، کروزکنترل، کامپیوتر سفری، قابلیت تنظیم نور صفحه‌کیلومتر دیجیتالی، شیشه‌های جانبــــــــی برقی، قابلیت باز شدن شیشه‌بالابر راننده به‌صــــــورت تک‌لمسی، مانیتور ۸ اینچی مجهز به‌سیستم پخش MP۵ با ورودی USB و بلوتوث، خروجی برق ۱۲ ولت، ۶ بلندگو، عایق درِ موتور و تریم داخلی دورنگ.

ایگل؛ آغازگر فصل جدیدی در تاریخ خودروسازی خصوصی کشور

با توجه به این‌که شرکت کرمان‌موتور صاحب‌امتیاز پلت‌فرم این محصول است و بومی‌سازی اجزای آن را با مشارکت بیش از ۱۲۰ قطعه‌ساز داخلی تا بیش از ۷۵ درصد در داخل کشور انجام داده، تولید و عرضه سدان داخلی کی‌ام‌سی ایگل، آغازگر فصل جدیدی در تاریخ خودروسازی خصوصی کشور است.

این خودرو در کلاس C رقیب محصولات اقتصادی خودروسازان بزرگ خواهد بود و به‌ نسبت میزان تولید خود، سهم مناسبی از بازار را تصاحب خواهد کرد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    2 0
    خودرو چینی کجاش داخلیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =