تامین روغن نمایندگی ‌های نیسان در هندوستان توسط اکسان ‌موبیل

بخش تولید روانکارهای اکسان‌ موبیل توسط نمایندگی‌های نیسان در هندوستان به‌عنوان تامین‌کننده روغن موتور در بخش خدمات پس از فروش انتخاب شد.

به گزارش «اخبار خودرو»، طی این همکاری، اکسان ‌موبیل قرار است گستره کاملی از روغن‌موتورهایی را که براساس استاندارد آخرین سطح آلایندگی در هندوستان تهیه شده‌اند برای این نمایندگی‌های تامین کند.

آخرین سطح از این استاندارد تحت عنوان سطح 6 بهارات «Bharat Stage VI» یا (BS-VI) شناخته می‌شود و پس از آن شاهد معرفی استانداردهای BS-III یا BS-IV توسط دولت این کشور بودیم که نمایندگی‌های نیسان در هندوستان به طور کامل از آنها پشتیبانی می‌کردند. 

دیپانکار بانرجی  مدیرعامل روانکارهای اکسان‌موبیل در هند گفت: «این مشارکت به خاطر تلاش مستر ما برای ارائه روانکارها با فرمولاسیون پیشرفته‌ بود که علاوه‌بر حفاظت از وسایل‌نقلیه در بهترین حالت، از بالاترین سطح استانداردهای آلایندگی محلی پیروی می‌کند.»

همچنین نیسان قرار است روغن‌موتورهایی با گرید SAE 0W-20، 5W-30، 10W-30 و 10W40 را که شامل انواع تمام سنتتیک و نیمه‌سنتتیک می‌شوند با برند «قطعات اصلی نیسان»‌و تحت مشارکت با اکسان‌موبیل و واحد تحقیق و توسعه این شرکت آمریکایی عرضه کند.

این محصولات از ابتدای آوریل تحت‌عنوان روغن‌موتور «اصلی» یا «genuine» در تمام شبکه خدمات و فروش قطعات نیسان عرضه خواهد شد. 

راکش سریواستاو، مدیر ارشد نیسان موتور هند گفت: «از همکاری با اکسان‌موبیل خوشحالیم، چون هر دو شرکت شبیه هم هستند. این همکاری تعهد ما در زمینه ارائه پیشرفته‌ترین فناوری‌ها به مشتری باهوش هندی را پوشش می‌دهد. همکاری با اکسان‌موبیل یک گام اصلی در تلاش ما برای رسیدن به این هدف است.»

نیسان‌موتور هندوستان به عنوان یکی از فعال‌ترین نمایندگی‌های این شرکت خودروساز به حساب می‌آید که علاوه‌بر تولید اقدام به معرفی محصولات اختصاصی این بازار پرجمعیت نیز کرده است.

همچنین به غیر از برند اصلی نیسان، محصولات داتسون نیز به‌عنوان زیرمجموعه و برند سابق نیسان در این کشور عرضه  و تحت یک شبکه خدمات‌رسانی می‌شوند. ازجمله محصولات اختصاصی داتسون برای بازار هندوستان می‌توان به ردی-گو و گوپلاس اشاره کرد. 

اکسان‌موتور تعهد داده است طی مدت قرارداد محصولاتی را در اختیار نیسان قرار دهد که از آخرین سطح استانداردهای کمیته تاییدیه و استانداردنگاری بین‌المللی «ILSAC» و موسسه نفتی آمریکا «API» استفاده کند.

همچنین محصولات از ویژگی‌هایی  برای هماهنگی با سیستم‌های کاهش آلایندگی (کاتالیست)، پایداری بالا در مقابل اکسیداسیون، کنترل احتراق بهره می‌برند و سطح بالایی از محافظت قطعات در مقابل رسوب و لجن‌زایی را عرضه می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =