کد خبر: 229952
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
رنجروور ولار SVAutobiography

رنجروور ولار SVAutobiography یکی از قوی‌ترین و سریع‌ترین شاسی‌بلندهای لوکس است که از سال 2019 به سبد محصولات این خودروساز بریتانیایی اضافه شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،رنجروور ولار SVAutobiography یکی از قوی‌ترین و سریع‌ترین شاسی‌بلندهای لوکس است که از سال 2019 به سبد محصولات این خودروساز بریتانیایی اضافه شد.

این محصول به‌صورت استاندارد از یک پیشرانه 5لیتری V8 سوپرشارژ بهره می‌گیرد که قادر به تولید 550 اسب‌بحار قدرت و گشتاور 680 نیوتون متر است. اما به‌تازگی کمپانی تیونینگ منهارت، پکیج ارتقایی برای این محصول معرفی کرده که با برنامه‌ریزی مجدد ECU توانسته است 50اسب‌بخار و 70‌نیوتون‌متر گشتاور به قدرت خروجی آن اضافه کند.

البته این تیونر آلمانی تغییراتی را در سیستم اگزوز اعمال کرده است. به‌علاوه، رینگ‌های OEM قبلی با نمونه‌های ۲۳اینچی منهارت با رنگ مشکی جایگزین شده است که ترکیب مناسبی با تریم مشکی بدنه ایجاد می‌کند. طرح‌های کناری هم که یادآور خودروهای کلاسیک ۱۹۸۰ است، به جذابیت این محصول می‌افزاید. منهارت تغییراتی در کابین رنجروور ولار SVAutobiography اعمال نکرده است، اما به درخواست مشتریان قابلیت سفارشی‌سازی و تغییر فضای کابین در دسترس است، تغییر سیستم ترمز و شاسی برای مشتریانی که به عملکرد بهتر خودرو می‌اندیشند نیز امکان‌پذیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =