کد خبر: 228736
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
M8 کامپتیشن

در‌حال‌حاضر ب‌ام‌و M8 کامپتیشن را می‌توان سریع‌ترین محصول این خودروساز باواریایی دانست که البته مدت زیادی از ورودش به چرخه تولید نمی‌گذرد. اما در همین مدت زمان اندک تیونرهای بسیاری سراغ این سوپراسپرت آلمانی رفته و تغییرات وسیعی روی آن اعمال کرده‌اند. 

به گزارش «اخبار خودرو​»،در‌حال‌حاضر ب‌ام‌و M8 کامپتیشن را می‌توان سریع‌ترین محصول این خودروساز باواریایی دانست که البته مدت زیادی از ورودش به چرخه تولید نمی‌گذرد. اما در همین مدت زمان اندک تیونرهای بسیاری سراغ این سوپراسپرت آلمانی رفته و تغییرات وسیعی روی آن اعمال کرده‌اند. 


منهارت هم یکی از همان تیونرهاست که در جدیدترین پروژه خود سراغ M8 کامپتیشن رفته و آن را به‌‌نام M8 800 معرفی کرده است. بسته‌ ارتقای منهارت از موتور 4.4لیتری V8 تویین‌توربو ب‌ام‌و؛ ۸۲۳اسب‌بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتون‌متر گشتاور بیرون می‌کشد که درمقایسه‌ با مدل استاندارد، ۲۰۰اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰نیوتون‌متر گشتاور بیشتری دارد. درنتیجه این مشخصات، سرعت‌گیری صفر تا یک‌صد کیلومتر‌بر‌ساعت آن 6.2 ثانیه طول می‌کشد که 0.6 ثانیه سریع‌تر شده است و از این ‌نظر در ردیف پورشه 911 توربو S قرار می‌گیرد. همچنین، سرعت‌گیری صفر تا دویست کیلومتر‌بر‌ساعت آن نیز 7.5 ثانیه است. این تیونر آلمانی علاوه‌بر تقویت پیشرانه، این خودرو کوپه را به کیت بدنه مجهز کرده است. رینگ‌های آلومینیومی ۲۱اینچی در جلو و عقب خودرو، بازبینی سامانه‌ تعلیق و فنر‌‌های قابل‌تنظیم با قابلیت کاهش ارتفاع تا 3‌سانتی‌متر روی این محصول نصب شده است.
منهارت همچنین سامانه‌ اگزوز را دست‌کاری کرده و فیلتر آلایندگی بنزین را از روی آن برداشته است تا صدای قدرتمند موتور شنیده شود. البته با نصب لوله‌های اگزوز جدید بدون مبدل کاتالیست، به‌همراه دریچه‌های قابل‌تنظیم و خروجی‌های چهارتایی صد‌میلی‌متری، صدای خودرو بیشتر شده است.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =